سامانه ارتباطات
29 بازدید
موضوع: ارتباطات
نحوه تهیه : فردی
تعداد شرکت کننده : 0

                       

پنجشنبه ، ۹ دی ۱۳۸۹ ، ۱۰:۴۵

مدير اطلاع رساني و ارتباطات مركز پژوهش‌هاي صدا و سيما از راه‌اندازي سامانه اطلاع‌رساني اين مركز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از روابط عمومي مركز پژو‌هش‌هاي اسلامي صدا و سيما، احمد اسفنديار گفت: رمز موفقيت هر نهاد و سازمان شناسايي نيازهاي مخاطبان است و رسانه بايد مخاطبان خود را شناسايي كرده و نيازهاي آنان را شناخته و بر اساس همان نيازها و درخواست‌ها، توليدات متناسب را عرضه كند.

وي گفت: مركز پژوهش‌هاي اسلامي صداوسيما به عنوان مركز علمي و پژوهشي كه مخاطبان خاصي به عنوان اصحاب رسانه ملي دارد بايد بتواند به عنوان يك مركز پشتيباني در عرصه توليد، خدمات پژوهشي را متناسب با رسانه ملي تهيه و توليد كند.

مدير اطلاع رساني و ارتباطات مركز پژوهش‌هاي صدا و سيما با اشاره به راه‌اندازي سامانه ارتباطات اين مركز گفت: سامانه ارتباطات مركز در راستاي اين اهداف با شماره تلفن ۱۱-۲۹۱۵۵۱۰-۰۲۵۱ راه اندازي شده است تا ضمن پاسخگويي به درخواست مخاطبان مركز پژوهش‌ها كه مديران و برنامه سازان رسانه ملي هستند، اقدام به ايرادسنجي، نظرسنجي و مشاوره‌هاي علمي، پژوهشي و كارشناسي در عرصه رسانه ملي كند.

وي بيان داشت: اين سامانه از ساعت هشت تا ۱۶ به صورت مستقيم پاسخگوي همكاران در شبكه‌هاي مختلف صدا و سيما است.

اسفنديار گفت: همچنين از ساعت ۱۶ تا ۷ صبح نيز علاقه‌مندان مي‌توانند از طريق پيامگير نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را مطرح كنند.

وي قابليت‌هاي اين سامانه را فكس همزمان براي همه مشتركين و پيام رساني غير حضوري اعلام كرد و گفت: مخاطبان هنگام ورود به سامانه مي‌توانند تازه ترين اطلاعات، اخبار ، منشورات و راهنمايي‌هاي مورد نياز را از طريق سامانه كسب كنند.